Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kraljevo: Tri osobe privedene zbog cepanja plakata Aleksandra Vučića

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 mart 2017 12:19
na kontejnerima ništa novo
Uništavali imovinu sns-a?
Pa što se ne ugledaju na beogradske naprednjake pa ga kače visoko na bandere da ne mogu da ga iznervirani građani cepaju.
Ili na bankine?
A kontejneri,po kojima rovare ubačeni?
Na kontejnerima je nekad stajalo:"avanti prevaranti".
Danas ga i tamo lepe,prelepljavaju.
niko
Preporuke:
30
0
2 utorak, 21 mart 2017 14:01
Vojislav
Šta privedeni? Hapsiti i na dugogodišnju robiju poslati svakoga ko se drzne da drugačije misli i radi.Treba da se shvati i razume šta je to demokratija. Naročito treba da se odeti na svojoj koži.
Preporuke:
21
0
3 utorak, 21 mart 2017 15:14
man.siti
Čija su imovina trafo stanice,bandere,kontejneri,kante za smeće,izlozi zatvorenih radnji,mostovi,ulazi stambenih zgrada itd,odakle vas posmatra njegovo budno oko,da nije i ti imovina SNS.
Preporuke:
16
0
4 utorak, 21 mart 2017 15:17
nenad
svi oni rade za tajkune i Soros i narkomafiju.
Svako treba da urami Vucicev plakat kuci.
Preporuke:
9
5
5 utorak, 21 mart 2017 15:21
Boško
"Sada je svima jasno da je Saša Janković direktni nalogodavac protivzakonitih radnji i da je nakon laži i pretnji, počeo da sprovodi i fizičko nasilje širom Srbije"
Posle otvorene Vučićeve abolicije za "noćne teroriste" u Savamali, te Vučićeve najave da bi on predvodio rušitelje u sred bela dana (bez odluke suda) jasno je da naprednjaci i Bučić ne samo "autobuskom bandom" nego na svaki način pokušavaju da zastraše građane i unapred prave sebi alibi za sve buduće "akcije" za koje su "izazvani"

Na koji način smiriti Vučićevo primitivno kabadahijsko glasačko "telo" koje nema "mozak" jer "ima vučića"

jer gledajući svakodnevno iskeženog i iskreveljenog egomanijaka Vučića na svim medijima, neshvatljivo je da posle postanka "gospodara vučića"

on spreman daprihvati mirno poraz i ode na đubište istorije sa svojim primitivcima, kome po svojim "uspesima" i "ponašanju" itekako pripadaju.
Preporuke:
15
0
6 utorak, 21 mart 2017 15:47
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Osnovno je shvatiti Poštovani da je dotični LIK, čije plakate cepaju u mom Kraljevu, prosto rečeno KUKAVICA, iz toga SVE OSTALO proističe, pa i njegova agresivnost. Uostalom, koji bi LIK dao "zeleno svetlo" da se onako DUŠMANSKI NAPLjUJE ŽENA njegovog političkog oponenta (koja uz to još nije doživela blagodati roditeljstva), ako nije KUKAVICA!? Jer, SAMO KUKAVICE se iživljavaju nad SLABIJIMA!? Ako to znamo i ako tu činjenicu uzmemo u obzir, onda ćemo ZNATNO LAKŠE NEGO ŠTO OČEKUJEMO da uradimo ono što je NEOPHODNO, a to je da NAŠU ZEMLjU VRATIMO NAMA SAMIMA, Srbima, a i ostalim njenim lojalnim građanima. Uzgred, primetio bih da je cepanje plakata veoma neproduktivno kao vid protesta protiv tog LIKA!? Mnogo je probitačnije, promućurnije, NEPRIMETNIJE i EFIKASNIJE sa sobom nositi neki bolji flomaster ili bar hemijsku olovku i sa PAR POTEZA dodati iznad onih njegovih skoro-pa-silikonskih usana "BRKOVE" odgovarajućeg "DIZAJNA" iz 1930-tih... Prosto, da prostije ne može biti, a VRLO EFIKASNO!
Preporuke:
17
0
7 utorak, 21 mart 2017 15:49
...
"Sada je svima jasno da je Saša Janković direktni nalogodavac protivzakonitih radnji i da je nakon laži i pretnji, počeo da sprovodi i fizičko nasilje širom Srbije", piše u saopštenju.

Pa stvarno, kakvo je to fizičko nasilje nad plakatima?
Nad aktivistima bi se i moglo tolerisati, zar ne SNS bagro?
Preporuke:
14
0
8 utorak, 21 mart 2017 16:19
Boško
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Mnogo je probitačnije, promućurnije, NEPRIMETNIJE i EFIKASNIJE sa sobom nositi neki bolji flomaster
Nisam ni Brozu crtao brkove a neću ni sada kad me leđa ionako bole da nebi "ni primetila" režimski pendrek kao pre

Moje okruženje su bivši oficiri, udbaši, "oficiruše i udbašice"(najveći broj) te partijski profiteri koji su se obogatili u zadnjih 27 godina te "kupili" "otkupljene stanove", a profiteri jedni druge ne diraju nego podržavaju u "rotacijama".

Svaki put kada imam priliku odmah se umešam u "diskusiju", komšija, penzionera "šahista", ili "politbiroa" koji se sastaju po mom kraju,

i kada naiđem "rasterujem ih, ko turke na buljuke"

da se sklanjaju i sklanjaju svoju sramotu što i dalje glasaju za "napredne socijaliste",

jer se čak i boje da slušaju kako neko kritikuje "uspehe" Vučića i Dačića i "vlade",

a kamoli da pokušaju da argumentovano odbrane svoje "mišljenje" sa "dačićo-vučićovizija"

jer njima ni "crtanje" ne pomaže
Preporuke:
6
3
9 utorak, 21 mart 2017 16:34
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Mislim Poštovani da NISTE u pravu, prosto zato što od onih NEKAD hrabrih "patlidžana" NIJE OSTAO ni "P", a Boga mi "H", prosto rečeno svi su oni EVOLUIRALI u jedne MATNjERIJALISTIČKE p........! Dovoljno je malo im PRIPRETITI i odmah se POVLAČE!? Drugo, a što u žaru Vašeg antikomunizma ne primećujete, a što su neki drugi NSPM-ovi komentarori primetili (npr. izvesni "seljak bezemljaš"), Srbi su SA VREMENOM ZAVOLELI komunizam, ne shvatajući da ih je isti KORUMPIRAO!? Šta ćete, tako to biva, kad se iz "opanka" oma uskoči u "šimike"& "frulice"!? No, ne bih toliko rezilio na običan svet, on je takav ODUVEK BIO, mnogo je važnije sad OBRAČUNATI se sa JEDNOM FRAKCIJOM SK Srbije, onom Slobe Miloševića (SNS, SPS i SRS su naslednici!), da bi po njenom UKLANjANjU sa VLASTI, a dobrim delom I OD IMOVINE, prešli na drugu fazu UKLANjANjA FRAKCIJE SK Srbije koju je predvodio Ivan Stambolić, a koja sad čini najveći deo ideologa i deo članstva tzv. gradžanističkih stranki!? Ta faza se SREĆOM može obaviti U MIRU!
Preporuke:
8
1
10 utorak, 21 mart 2017 16:55
dobro je dok
ne pucaju
Preporuke:
7
0
11 utorak, 21 mart 2017 19:30
sorry..,
Cepanje plakata od AVa , pa da li je on normalan! Eto 100za jednog ..., "
To nema ni u Svici , kada cepaju / crtaju po plakatima / bace na pod ..od Blochera itd. ?!
Preporuke:
2
0
12 utorak, 21 mart 2017 20:21
Šucštafelu:
El ćete doći po mene, ili da vam se dobrovoljno predam, pošto sam danas u po bela dana ispred šucštafel - stanice u kantu za đubre nacio svesku punu fekalija, na čijij naslovnoj strani je bio Aleksandar Vučić, koju su mi utrapili aktivisti SNS-a?
Preporuke:
5
0
13 utorak, 21 mart 2017 21:13
Boško
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Mislim Poštovani da NISTE u pravu, prosto zato što od onih NEKAD hrabrih "patlidžana" NIJE OSTAO ni "P",
Care :)

Sećam se kako je u osnovnoj školi moj drug iz klupe pitao: "A kako su se ti "partizani" "borili" kada su stalno bili okrenuti leđima neprijatelju, bežeći pred nemačkim ofanzivama."

Potpuno si u pravu na podelu "komunista" (nije to pravi izraz ali ako su oni sami tako sebe zvali kada su se odrekli Srpstva i Pravoslavlja postajući "internacionalisti" i antihristi (ateisti) nema potrebe da im se izmišlja drugo ime.

Iako se bivši SKS prvobitno podelio na tri grupacije Miloševićevce, Stambolićevce i Šešeljevce,

ta "razlika" je izbrisana udruživanjem miloševićevaca sa šešeljevcima, dok je od 2012 velika većina "stambolićevaca" se udružila sa "bivšim šešeljevcima i miloševićevcima) kao "napredni socijalisti"

Potvrđuje se da se "komunisti" pa i "bivši" uvek udružuju protiv Srpskog naroda
Preporuke:
2
0
14 utorak, 21 mart 2017 23:03
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Šešeljevci su IZMIŠLjENI (ko drugi, nego Radmilo Bogdanović!?) da bi se: 1) narodu zamazale oči sa "originalom falsifikata" nacionalne opcije, što je LOŠE; 2) pariralo Vuku Draškoviću i njegovom INSTANT "četništvu" kao DRUGOM "original falsifikata" nacionalnog, po svemu sudeći KREIRANOG od MI-6 i srodnih službi, ako je verovati pukovniku Jevtoviću, (teškom miloševićevcu, al za Vuka mu verujem, pričo mi tet-a-tet!)!? Kao takvi, Šešeljevci GENERALNO su ŠTETOČINE, al ako ćemo pravo, čak i sa Miloševićevim OGROMNIM BRLjOTINAMA& Šešeljevim ŠTETOČINSTVOM, pitanje ŠTA BI BILO OD NAS da smo ODMAH "legli na rudu" ko Česi, dal bi Rvatine, Bošnjaci, Makedonci i Škipetari možda "poštovali ljudska prava srpske manjine", ko što Vuk DROMBULjA ili bi nas U MIRU TERALI, kao što je to bilo za Titina vakta!? Mislim da je to OSNOVNO PITANjE, a ne što je Milošević radio to što je radio!? Radio je LOŠE, ali da li je moglo bolje to je zapravo PRAVO PITANjE!? Ako ćeš pošteno, mislim da TEK SAD MOŽE BOLjE, PRE NIJE MOGLO!?
Preporuke:
1
1
15 sreda, 22 mart 2017 08:18
Boško
serpska sarma, a mož i pasulj@Boško
sa Miloševićevim OGROMNIM BRLjOTINAMA& Šešeljevim ŠTETOČINSTVOM, pitanje ŠTA BI BILO OD NAS da smo ODMAH "legli na rudu"
Šta to nisu uradili i koja prava su ispoštovana Srpskog naroda? (čak nije ispoštovan ni referendum iz 1998)

Mešaš na retoriku 90tih sa realnošću Srba koji su majorizovani u sloveniji i makedoniji, proterani i ubijani u hrvatskoj, bosni i na Kosovu, i na putu majorizacije u crnojgori sada,

što je završeno sa milion Srba izbeglica i još uvek nepoznatim brojem ubijenih.

"nove države" je prvi priznao predsednik "titove srbije" koji se sastajao sa "predsednicima" "titovih država",

kao što je na 14. kongresu SKJ umesto da su secesionisti pohapšeni, sa smeškom odmahnuo slovencima "da mogu da idu" i rasturio SKJ i SFRJ

Cilj poltrona Stambolića je bio da se dočepa "titove srbije" (Dedinja), i bez Kosova, (i bez vojvodine, sandžaka, da mu je traženo)

Vučić i Dačić, sa "pozadincem" Šešeljem samo nastavljaju 90te
Preporuke:
0
0
16 sreda, 22 mart 2017 13:56
serpska sarma, a mož i pasulj@ Boško
Ono što znam jeste da su posle raspada SSSR Rusi manje-više "iscureli" prema RUSKIM ETNIČKIM TERITORIJAMA, posebno u srednjoazijskim republikama pokojnog SSSR-a!? Takođe znam da se posle genocida 1938-45 Jevreji NISU VRAĆALI u Nemačku, niti u istočnu Evropu, gde ih je pre bilo NA MILIONE, već su išli u novosnovani Izrael ili Ameriku!? Pazite, sve je to bilo u FORMALNOM MIRU, tako da je VRLO RAZUMNO OČEKIVATI da bi pri eventualnoj konfederaciji ili mirnoj disoluciji SFRJota u uslovima PADA Berlinskog zida (što znači da mi Srbi TAD NISMO IMALI NIJEDNOG SAVEZNIKA), VRLO VEROVATNO DOŠLO do "curenja" Srba KA Srbiji, verovatno I U VEĆEM OBIMU NEGO SADA!? Takođe je verovatno da bismo tad U MIRU ZADRŽALI Crnu Goru, verovatno bi imali i VIŠE PARA od KREDITA, a možda I NE BISMO (vidite tekstove Dejana Mirovića o tome ŠTA je Istočnoj Evropi donelo učlanjenje u EU!?), koje bismo verovatno PROFUĆKALI, privreda bi takođe bila RASPRODANA, ovako... imamo OREOL PRVOG POBUNjENIKA protiv Imperije! Malo li je!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner